Larissavdg.reismee.nl

Het laatste verhaal!

Terug weg baar Bangkok, was ons een tocht.. Vanaf Koh Phi Phi met de boot naar Krabi daar de bus gepakt naar Suratthani. In Suratthani kregen tim en ik te horen dat de trein 5 uur vertraagd was. Bij een vies vaag etens gelegenheid gegeten op straat en daar waarschijnlijk een bacterie opgelopen.

In de slaap trein terug naar Bangkok, werd ik in de ochtend wakker dood en dood ziek. Bleef 6 uur lang heerlijk achter elkaar kotsen in de trein en kon vervolgens niks meer eten. En dat te bedenken dat je aan komt in zo smerige vieze warme stad als Bangkok en je hebt nog geen accommodatie!

Eindelijk na een stukje wandelen vanaf het station kwamen wij in een super mooi hostel aan. Daar heb ik 24 uur lang plat gelegen en naast de wc gehangen heerlijk bijna naar huis. En dat ook nog eens op je verjaardag! Jaja vandaag 22 jaartjes oud geworden! Dat had ik wel willen vieren in zo stad als Bangkok maar werd om 12 uur skypende met de familie in nederland jarig! Ook een fijn gevoel!!

Na het uitzieken zijn tim en ik nog even gaan winkelen en sushi wezen eten. Later op de avond uiteindelijk toch nog naar de skybar gegaan om in stijl mijn verjaardag te vieren. (Dit is de rooftop bar van de film de hangover) 1400 bath waren wij voor 2 drankjes kwijt nou dat is duurder dan in een cocktail bar bij ons in Nederland. Maar ach je word maar 1 x 22 jaar toch. Terug weg in de taxi vroeg de taxi chauffeur of wij wel eens bij de PingPong show waren geweest. Stiekem waren wij toch wel een beetje nieuwsgierig en kwamen we uiteindelijk ergens in een vage straat in een achterbuurtje aan. Wat ik daar heb gezien is te ziek voor woorden! Dat kan je alleen met je eigen ogen ervaren!

Laatste dag is aangebroken in Bangkok, in stijl ontbeten bij de 7eleven en nog wat laatste kleine dingetjes gekocht voor mee terug naar Nederland. Mijn14 uur durende vlucht ging snel voorbij aangezien ik al die lange reis dagen in middels wel gewend ben.

OP SCHIPHOL STOND ER EEN SUPER WELKOM COMITE!!!!

Wat een super mooie ervaring! Zoveel mooie dingen gezien en geleerd, zoveel leuke lieve nieuwe mensen mogen ontmoeten. Ben alweer bezig met mijn volgende reis. Hier kijk ik nooit op uitgekeken!

Dankjewel iedereen voor het lezen van mijn verhalen en de lieve reactie die ik allemaal gekregen heb!

XxlarissaxX

Reacties

Reacties

Erik

Welkom thuis lieve Larissa. Als ik je verslagen lees ben ik overtuigd dat je verslaafd bent geraakt aan reizen. Daar heb ik ook een beetje last van. Een leuke maar dure verslaving. Je hebt een echt bijzondere vakantie meegemaakt. Ik hoop dat er nog veel mogen volgen. Xxxx pap

linda vdg

Welkom thuis met al je mooie verhalen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!