Larissavdg.reismee.nl

Chang mai

Nieuw berichtje uit chang mai!

Nachtbus naar chang mai weer heerlijk geslapen, eenmaal aangekomen hebben we maar een klein half uurtje gewacht tot dat we een taxi konden nemen naar mijn hostel. In de avond zijn we naar de night market geweest, werkelijk om de 10 meter de zelfde kraamtjes en dan moet je er bij weten dat het net zo groot is als de zwarte markt haha

Om 4 uur eindelijk in bed! terwijl ik er om 7 weer uit moest om de jungle in te gaan!

Wat een ervaring bek af van het wandelen langs de rijst velden en de mooie riviertjes, overnachten we in een klein dorpje in de bergen! Tussen de rijstvelden en vogelspinnen!! Die werden op gegeten voor het ontbijt getsie!!

Zonder elektra gas water of licht geslapen in een bamboe hutje.

Dag erna weer de bergen in om uiteindelijk met een bamboe bootje de rivier af te gaan. Super leuke ervaring allemaal!

Volgende dag lekker rustig aan gedaan in de avond 3 mans op de scooter gegaan om ergens een drankje te doen. Terug weg hebben we er 1,5 uur over gedaan om thuis te komen wat een stukje is van 15 min. Lopen.. En dat weer om 3 uur in de nacht haha!!

Vandaag met de slowboat naar Laos!

Xxxlarissa

marjan

Woh dat je dat durft slapen tussen de spinnen gadverdamme. Ja ik snap dat je weinig keuze had haha. Wat heb jij al mooie dingen en natuur gezien zeg! Super foto s weer nichtje xxx

Erik

Bah, enge beesten. Wel spannend allemaal. Je lijkt wel een ontdekkingsreiziger. Geweldig avontuur. Straks is Nederland veel te klein voor je.

Romy

Ben blij dat je alles al hebt meegemaakt kan ik met een gerust hart met je mee over een paar jaar!

Xxx

linda

Wat weer een mooie ervaring maar die spinnen bah die zijn daar echt groot en dan eten ze die ook nog brrr. Ben benieuw hoe laos is.

Frits

Hoi Larissa, opa zit nu bij ons je webmail te bewonderen! (even uitleggen hoe het werkt haha)
Opa zegt; dat je een hele goeie route hebt gekozen om zoveel mogelijk te zien en je verhalen zijn prachtig.
Hou je nu allebei de webmails bij of alleen deze? Liefs van opa en van ons.