Larissavdg.reismee.nl

Koh Phangan ( full moon party)

Zijn weer een week verder en eigenlijk niet zoveel gedaan. Ik ben heerlijk aan het genieten geweest in koh phangan een prachtig eiland van thailand. Het eiland heeft veel bergen en bossen waar door het mij een beetje aan jurassic park doet denken.

Samen met tim hebben wij 5 dagen een motor gehuurd dat kan gewoon zonder helm heerlijk verfrissend. Wij zijn bijna elke dag naar de ander kant van het eiland gecrost. Als je mij in Nederland zou vertellen dat dat 40 min zou duren had ik al lang afgehaakt. Maar hier maak de tijd helemaal niet uit, Lekker op een prive strandje liggen zonnen.

Aan einde van de dag ben je omgerekend €20 kwijt en dan heb een warme maaltijd en heel veel drinken gehad. Alleen daarvoor wil je hier al op vakantie gaan toch?

De Andere dagen ons vermaakt op het strand van de full moon party waar elke avond vuur acts gehouden werden. En nog een middagje yoga gedaan.

Na 5 dagen rusten, was het eindelijk zover "de full moon party" heel het eiland liep vol met toeristen van alle andere eilanden. Gekkehuis! Iedereen was geschminkt met allemaal velle neon kleurtjes en neon kleding aan.

Voor ons werd het naar een paar uur een beetje te druk! Zo kwamen we er achter dat er een steiger pad liep langs de rotsen over het water naar een open plek. Daar werd de rest van de nacht tot 7 uur in de morgen techno gedraaid. Heb mij hier heerlijk vermaakt!

In de ochtend toen het licht werd liepen wij weer terug naar het strand. Daar zag je de schade liggen van de avond/nacht....! Allemaal mensen te dronken voor woorden lagen op het strand te slapen.. Paar mensen waren nog bezig met limbo dansen onder een paal van vuur! Dat ging helemaal fout, mensen liepen ipv er onder door er over heen een naar de andere wilde er een salto over heen springen. Tot dat een jongen er vol met zijn borst inviel. Dit was toch echt het moment om naar huis te gaan en lekker te gaan slapen! "Zeer geslaagde full moon party voor mij" #je had er bij moeten zijn!

Volgende bestemming is koh tao! Wij hebben de boot al gepakt en gaan hier duiken!!! Spannend!!

Xxlarissa

Erik

Veel plezier lieverd.

Larissa Klein

Super jaloers. klinkt helemaal te gek! Veel plezier in Koh Tao!

marjan

Nu ben ik vreselijk benieuwd naar foto s. Wil graag zien hoe mooi het daar is. Wat een heerlijke tijd! En leuk joh op de motor. Duik diploma in de pocket, super goed larissa! Xxx